Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

Obchodní podmínky

 

Veronika Cikánová

Ghendess
Křečhoř 9
280 02 Kolín
Česká republika
IČ: 01472208
není plátce DPH

Dle přidělené klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE) spadá prodejce Veronika Cikánová do 4. fáze EET účinné od června 2018.

 

Odpovědná osoba a kontakt

Veronika Cikánová, +420 720 704 801

 

Pracovní doba

Pondělí – pátek 8:00 – 22:00

 

1) O registraci

"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě Ghendess a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy Ghendess, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb."

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: ghendess@gmail.com.

Objednávky lze uskutečnit pouze zaregistrovaným uživatelům.

 

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o termínu dodání. Zboží je odesílané zpravidla do 2 až 5 pracovních dnů od přijetí platby na účet nebo od uskutečnění objednávky zasílané na dobírku.

 

Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

 

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

 

Zboží doručováno Českou poštou – Doporučené psaní

Objednávky do hodnoty 760,- se odesílají jako doporučené psaní, pokud nebude uvedeno jinak, a je účtován ve výši 55,- Kč při platbě předem na účet a 95,- Kč při dobírce.

Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. Maximální hmotnost jednoho Doporučeného psaní jsou 2 kg.

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Zásilka je obvykle doručena do 2 – 5 pracovních dnů dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.
 

Zboží doručováno Českou poštou – Balík do ruky

Objednávky v hodnotě nad 760,- se odesílají jako Balík do ruky, pokud nebude uvedeno jinak, a je účtován ve výši 125,- Kč při platbě předem na účet a 155,- Kč při dobírce.

Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení.

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Zásilka je obvykle doručena do druhého pracovního dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

 

Zboží doručováno Zásilkovnou

Objednávky v hodnotě do 5.000,- Kč se na základě výběru zákazníka mohou odeslat do výdejného místa Zásilkovny. Pokud nebude uvedeno jinak, a je účtováno ve výši 65,- Kč při platbě předem na účet a 80,- Kč při dobírce.

Zásilka je obvykle doručena do druhého pracovního dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

 

4) Záruka

V zásilce vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu a trvá 24 měsíců.

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

 

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

 

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,

  • na dodávku zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,

 

7) Doručení a dodací podmínky
 

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Jak postupovat při vracení zboží:

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jak mile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

 

8) Způsoby úhrady a lhůty na doručení zboží

Veškeré způsoby úhrady lze vybrat před po výběru dopravy.
Platba předem na účet - při výběru této možnosti obdržíte e-mail se všemi údaji k platbě (účet je vedený u FIO banky). Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet do 2 až 5 pracovních dnů. Pokud nebude platba uskutečněna do 14 kalendářních dnů, objednávka bude stornována a zboží vráceno do prodeje. O stronu objednávky bude kupující informován e-mailem.
Dobírka - objednané zboží Vám zašleme Vámi zvoleným dopravcem do 2 až 5 pracovních dnů a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.

Prodávající si vyhrazuje právo na prodloužení dodací lhůty v závislosti na aktuální situaci.
 

9)Práce na zakázku

Pokud si kupující přeje vyrobit zboží na zakázku, kontaktuje prodávajícího e-mailem. Společně se domluví na typu, vlastnostech a ceně zboží. Na výrobu má prodávající lhůtu 2 – 3 týdny v závislosti na dostupnosti materiálu. Po domluvě s kupujím lze lhůtu změnit. Po vyrobení zakázky zboží vystaví k prodeji. O tomto kroku je kupující informován e-milem, kam uvede přímý odkaz na zboží.

 

9.1.) Specifická zakázková práce

Do zakázkové práce též zahrnujeme ušití obalů na očkovací průkazy s dopsáním textu dle požadavku kupujícího. Požadavek kupující uvádí do poznámky pod objednávkou. Zboží bude vyhotoveno přesně podle tohoto požadavku, dbejte proto na správnost zadaných údajů. Nelze uznat reklamaci v případě chyby ze strany kupujícího. S výrobou tohoto zboží začínáme po přijetí platby na účet nebo po přijetí objednávky na dobírku. V případě, že si kupující zvolí platbu dobírkou a zboží si nepřevezme, jsme oprávněni vymáhat celkou částku za zboží, dopravné a balné v plném rozsahu.

 

10) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

 

11) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu – Veronika Cikánová, Křečhoř 9, 280 02 Kolín. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

  2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol

  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

  4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

  5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například faktura, záruční list a jiné.

  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

  7. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Obchodní podmínky jsou platné od 7.8. 2017 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.

 

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz